• Category Kategoria Lifestyle
  • Comment Kommentit 0
  • View Katselukertoja 1472

Crossing on tehokas ryhmäliikuntalaji, jota voi kutsua hyvin kutsua vaikkapa sauvakävelyksi, mutta paikallaan seisten.

Crossing yhdistää tehokkaasti cardio-, rasvanpoltto- sekä selkäharjoittelun, kuten myös kehon muokkauksen. Perusliike Crossingissa on kävely tai juoksu – liike.

Crossing on yksinkertainen laji, joka sopii kaikille kuntoilijoille ikään ja kokoon katsomatta. Crossing kehittää erityisesti aerobista kuntoa. Mikä parasta, crossing parantaa yleistä jaksamista.

Crossing sopii mainiosti myös painonhallintaan, sillä laji vahvistaa koko kehon lihaskuntoa sekä kuluttaa runsaasti energiaa.

Crossing – tunnilla, kuten myös esimerkiksi spinning-tunnilla jokainen liikkuja tekee omaa harjoitustaan.  Kukin säätää vastuksen itselleen sopivaksi, jolloin oman olon ja voimien mukainen liikkuminen on mahdollista.

Crossingissa harjoitetaan kaikkia kehon osia: jalkoja, pakaroita, selkää, olkapäitä ja käsiä.

Harjoitustavoitteet, oli kyse sitten rasvanpoltosta tai kehon muokkauksesta on crossingissa mahdollista saavuttaa nopeammin kuin millään muulla harjoittelumuodolla. Energiankulutus Crossing-harjoittelun aikana on tutkimusten mukaan jopa n. 20 % suurempaa kuin esimerkiksi pyöräillessä.

Jukka Artikkelin lähdehttp://artikkelisuomi.fi/crossing-yhdistaa-hiihdon-ja-pyorailyn-parhaat-puolet/
Julkaisija

  • authorTekijä
  • writerKategoria joulukuu 30, 2011
  • liveJulkaistut artikkelit 148

Julkaisu Kommentti