Mainostarra ei todella ole mikä tahansa nuorisomessujen ständeillä jaettava PR-tuote, vaan parhaimmillaan vuosia kestävä laadukas ja tyylikäs painotuote.  Mainostarra herättää luonnollisesti useimmille meistä mielikuvan erilaisten tuotepakkausten kylkiin läntätystä liisterilapusta, mutta nykyaikainen digipaino kykenee palvelemaan asiakkaan mitä moninaisimmissa tarpeissa, opasteista herätteisiin. Digipainot ovat investoineet viime vuosina vahvasti uusiin painolaitteisiin, joilla pystytään toteuttamaan mainostarrat ja opasteet mitä erilaisimmissa kokoluokissa ja mitä moninaisimmissa pintamateriaaleissa, kiiltävän sileästä tuntuvan karheaan.

Digipainon painotuote on siten tänä päivänä paitsi perinteinen mainostarra, se voi olla myös jättitarra, merkintätarra, magneettitarra, kaksipuoleinen tarra, venetarra, varoitustarrat, käyntikortti, POS –teline tai vaikkapa isännänviiri. Uudella painotekniikalla myös esimerkiksi ajoneuvoteipit ja liikkeiden ikkunateipit voidaan tuottaa asiakkaalle entistä kustannustehokkaammin.

Jukka Artikkelin lähdehttp://artikkelisuomi.fi/digipainosta-painotuote-herattamaan-ohjaamaan-ja-opastamaan/
Julkaisija

  • authorTekijä
  • writerKategoria lokakuu 12, 2011
  • liveJulkaistut artikkelit 148

Julkaisu Kommentti