Kokonaisvaltainen mainossuunnittelu varmistaa yhdenmukaisen markkinointiviestin

Erottuminen kilpailijasta ei ole enää tänä päivänä helppoa. Markkinointiviestinnässä saavutetaan parhaita tuloksia silloin, kun yrityksen ilme on yhtenäinen ja viesti selkeä. Vaikka digitaalinen markkinointi on tulevaisuudessa entistä keskeisemmässä roolissa yrityksen markkinointiponnistuksissa, ei perinteisempiäkään markkinointiviestinnän muotoja pidä unohtaa.  Digitaalisellakin aikakaudella tuote-esitteet, käyntikortit, mainostarrat, auto- ja ikkunateippaukset, mainoskilvet, opasteet, myyntitelineet, sisustuselementit, pakkausteipit yms. ovat olennainen osa yrityksen mainossuunnittelua.

Banderollit ja kilvet puhuttelevat ja pysäyttävät tehokkaasti

Mainoskilvet, banderollit, mainostarrat ja teippaukset ovat olennainen osa monen yrityksen markkinointiviestintää. Huomion herättäjänä ja pysäyttäjänä banderollit ja näyttävät teippaukset ovat pettämättömiä erityisesti kauppakeskuksissa ja muissa vilkkaasti liikennöidyissä ympäristöissä. Auto- ja ikkunateippaukset ovat mainoksina pitkäikäisiä ja siten yksi halvimpia keinoja mainostaa ja kirkastaa yrityskuvaa.

Laita brändisi liikkeelle videoilla ja messusosastoilla

Liikkuva kuva on erinomainen tapa tuoda eloa ja dynamiikkaa muuten usein varsin staattisille verkkosivuille. Video on loistava tapa tuoda yrityksen tuotteet esille niiden aidoissa käyttöympäristöissä. Videokuvaakin konkreettisemmin tuotteesi heräävät henkiin silloin, kun potentiaalisella asiakkaallasi on mahdollisuus kosketella niitä käsin. Messut ovat edelleen loistava tapa luoda suora yhteys asiakkaiden ja tuotteiden välille. Tästä syystä messuosastot on suunniteltava erottuviksi ja näyttäviksi kokonaisuuksiksi. Ammattilaisen avulla ja tuoreilla ideoilla saat parhaan hyödyn pienemmistäkin messuosastoista.

Jukka Artikkelin lähdehttp://artikkelisuomi.fi/mainossuunnittelu-varmistaa-yhdenmukaisen-markkinointiviestin/
Julkaisija

  • authorTekijä
  • writerKategoria huhtikuu 2, 2012
  • liveJulkaistut artikkelit 148

Julkaisu Kommentti